Voeding voor de buitenkant

SKINcompilatie

Pedicure

Vergeet je voeten niet, ze verdienen het! Ga naar de pedicure bij Wellnesspraktijk Claudia Keijzer om je nagels en voeten te laten verzorgen. Na de professionele voetbehandeling voelen je voeten weer heerlijk aan.

Schoonheidsspecialist

Schoonheid komt van binnenuit!

Verzorging van de buitenkant maakt jouw gezonde uitstraling compleet.

Als SKIN-specialist adviseer ik jou welke voeding en hydratatie nodig zijn voor een stralende huid.

Workshops

Regelmatig organiseer ik workshops waarin je tips krijgt over hoe je jouw handen, voeten en gezicht thuis zo goed mogelijk kan verzorgen.

Voeding voor de binnenkant

Wellness Coaching

Kom kennis maken met een andere kijk op voeding voor de binnen- en buitenkant van je lichaam.

Met meer dan 14 jaar ervaring op het gebied van voedingsadvies en lifestylecoaching help ik je graag bij jouw uitdagingen.

Samen met jou help ik je op alle fronten goed voor jezelf te zorgen en daarbij een ontspannen en gezonde leefstijl te vinden.

24FITchallenge

Een aantal keer per week gaan wij naar buiten om gezond te bewegen met de FITclub.

Wil je graag bewegen, lekker in de buitenlucht en niet in je eentje. Dat kan. Ga gezellig mee. Iedereen beweegt op zijn eigen niveau.

Check de agenda voor dag en tijd.

 Of volg op Facebook voor actuele informatie.

Voorlichting over voeding

Maandelijks organiseren wij een meeting met informatie over bepaalde aspecten van voeding en gezondheid.

Onderwerpen zijn oa:

  • Tips voor een gezond hart
  • Reiniging met Aloë Vera
  • Honger en emotie
  • Gezonde tussendoortjes

 

Check de agenda voor onderwerpen en data.

Weight Loss Challenge

Wil jij ook weer een kleinere kledingmaat en je fit voelen? In een cursus van 12 weken help ik je als coach om dat te bereiken én het resultaat te behouden. Het doel van de aanpak is dat je lekker in je vel komt te zitten. Dat wil zeggen dat jij je van binnen goed voelt, een gezond vetpercentage hebt en gewicht dat goed bij jou past. Belangrijk daarbij is:

  • Ritme van de dag
  • Optimale hydratatie
  • Gezond bewegen
  • Het vinden van balans tussen voedingswaarde en verbruik.